Galvenie darba pienākumi:
- pieņemt, reģistrēt un koordinēt telefonu zvanus, elektroniski vai rakstiski saņemtos avārijas, plānoto remontdarbu, kā arī ar inženiertīklu saistītu nepieciešamo uzturēšanas darbu pieteikumus un ziņojumus no klientiem;
- sagatavot darba uzdevumus, kontrolēt un reģistrēt to izpildi;
- nodrošināt dispečerdienesta programmas datu pastāvīgo aktualizēšanu atbilstoši faktiskajai situācijai.
Prasības pretendentiem:
- vismaz profesionālā vidēja izglītība;
- izcilas valsts valodas zināšanas;
- spēja koordinēt citu darbinieku darbu un nodrošināt izsaukumu racionālo plānošanu;
- prasme izvērtēt saņemto informāciju un pieņemt lēmumus paaugstinātas intensitātes apstākļos;
- spēja ātri un efektīvi apstrādāt informāciju;
- prasme darbā ar datoru;
- ļoti labas komunikācijas spējas;
- iemaņas lietišķās dokumentācijas noformēšanā;
- pieredze darbā ar zvanu centra programmu un līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darba vietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi pašvaldības kapitālsabiedrībā;
- regulāru kvalifikācijas paaugstināšanu un apmācības;
- stabilu atalgojumu no 800 EUR līdz 860 EUR (bruto)/mēnesī, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika beigām;
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu.
Pieteikuma dokumentus (CV un izglītības dokumentu kopijas) sūtīt SIA “Rīgas serviss” līdz 02.03.2021. uz e-pastu: info@rigasserviss.lv ar norādi „Dispečers”.Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.